Blogfoto website MYS 01

03/09/2018

Hoe zorg jij voor een glimlach bij de klant?

De Glimlach staat bij ons centraal. Als jij lacht, lachen wij ook. Als de klant lacht, lachen wij ook. Klanttevredenheid is voor Group-f van groot belang. Hierin speel jij een essentiële rol. Als medewerker ben jij immers ambassadeur van ons bedrijf. het is dus jouw taak, om voor een betoverende glimlach te zorgen bij de klant. Maak je heus niet ongerust, want je staat er nooit alleen voor.

Onze mensen, onze ambassadeurs

 Als medewerker van het bedrijf, word je automatisch doordrongen met de filosofie en de identiteit van Group-f. We noemen dat bij Group-f, de Group-f Spirit. Gedrevenheid en resultaatgerichtheid zijn hiervan maar enkele voorbeelden. Als een klant kiest voor Group-f, kiest hij voor kwaliteit.

Bij Group-f zorgen we voor een heldere en duidelijke communicatie, wij zijn een open bedrijf. Daarnaast garanderen wij jou een doelgerichte opleiding en helpen we je met de juiste begeleiding en deontologie. Jij bent voor ons meer dan 'personeel'.

 

Blogfoto website MYS 1 v2

Tips & tricks voor een glimlach

Keurigheid en netheid zorgen natuurlijk voor een zeer goede indruk bij onze klanten en bij hun bezoekers of klanten. Daarom is het belangrijk om te werken met oog voor detail. WIj helpen je graag met de nodige tips & tricks om efficiënt en kwaliteitsvol te werken. Ook communicatie is zeer belangrijk. Communiceer met je klant! Wat vinden zij belangrijk? Kan je flexibel inspelen op bepaalde situaties? En koppel ook terug naar jouw glimlachcoach, zij helpt je graag bij al jouw vragen of bedenkingen.

Al deze dingen leiden één voor één tot tevredenheid bij onze klanten. Tevredenheid zorgt dan weer voor een glimlach. En als die glimlach verschijnt, is onze taak volbracht. Dankzij succesvol teamwork kunnen wij hier samen voor zorgen. 

Delen: